fbpx
Profesjonaliści w nieruchomościach

Szkolenie „Ask&Sell. Jak zadawać pytania, by sprzedawać więcej”

Wyślij znajomemu



 

6 kwietnia w Warszawie Dyrektorzy i Doradcy PÓŁNOC Nieruchomości spotkali się na kolejnym już szkoleniu z serii „POSTAW NA ROZWÓJ”.

Warsztaty prowadził znany i ceniony trener i manager – Krzysztof Rzepkowski. Tym razem tematem szkolenia było: „Ask&Sell. Jak zadawać pytania, by sprzedawać więcej”.

Warsztaty zostały podzielone na 2 części. W części pierwszej dowiedzieliśmy się, że aktywna sprzedaż wcale nie polega na opowiadaniu i zachwalaniu sprzedawanego produktu, jest wręcz przeciwnie. Aby skutecznie sprzedawać nieruchomości musimy mniej mówić, a więcej pytać.

Dowiedzieliśmy się, jak dzięki zadawaniu pytań, zarządzać spotkaniem z klientem, jak skutecznie i sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb, jak i kiedy pogłębiać wypowiedzi klienta oraz w jaki sposób przeprowadzić kwalifikację klienta, by już na pierwszym spotkaniu wyeliminować tzw. turystów mieszkaniowych.

W części drugiej ćwiczyliśmy, jak odczytywać obiekcje klienta, radzić sobie z nimi bez przeciągania liny, zmieniać nastawienie klienta do mieszkania i zwiększać szanse sprzedażowe. Krzysztof zaproponował kilka inspirujących ćwiczeń, dzięki którym nauczyliśmy się wcielać teorię w życie. Mieliśmy wiele pytań i wątpliwości, na które Krzysztof odpowiadał jasno i konkretnie.

Oto kilka opinii uczestników szkolenia:

Krzysztof Rzepkowski Senior Manager & Property Sales Trainer

Szkolenie „Ask & Sell. Jak zadawać pytania, by sprzedawać więcej” dla Północ Nieruchomości: sześćdziesięciu pośredników i niezliczona liczba pytań. Do tego fantastyczna atmosfera i świetna organizacja! Dziękuję wszystkim za zaangażowanie, otwartość i chęć poznawania nowych narzędzi sprzedażowych!

 

Andrzej Jakliński Dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu

To już kolejne szkolenie Krzysztofa Rzepkowskiego zorganizowane przez PÓŁNOC Nieruchomości. Mimo tego, że wiedziałem, czego się spodziewać, Krzysztof kolejny raz mnie zaskoczył swoją wiedzą, bogatym doświadczeniem, humorem i entuzjazmem. Warsztaty zostały bardzo profesjonalnie przygotowane, a Krzysztof po raz kolejny udowodnił, że jest ekspertem w swojej dziedzinie.

 

Aneta Jurusik Kierownik działu sprzedaży

Szkolenie ciekawe, ze względu na sposób przedstawienia oraz aktywność wszystkich uczestników. Możliwość omówienia na konkretnych przykładach określonych sytuacji pozwoli z pewnością w przyszłości jeszcze bardziej doskonalić nasz kunszt zawodowy. Szkolenie przynosi już pierwsze mierzalne skutki.

 

Joanna Chęć Dyrektor Oddziału Rzeszów Centrum

Ciekawy sposób prowadzenia szkolenia. Charyzmatyczny trener. Ogromny plus za dobry kontakt z grupą. Dużo przydatnej wiedzy popartej przykładami.

W imieniu organizatorów dziękujemy bardzo wszystkim uczestnikom i prowadzącemu za udział oraz wykazane zaangażowanie.