Profesjonaliści w nieruchomościach

OTWARCIE ODDZIAŁU PÓŁNOC NIERUCHOMOŚCI W ZAKOPANEM

Wyślij znajomemu



 
W dniu 25 kwietnia 2019 roku odbyło się uroczyste otwarcie oddziału w Zakopanem, który znajduję się przy ulicy ul. Zamoyskiego 20a.

W uroczystości udział wzięli  gospodarze – Dyrektorzy oddziału Jacek Chmielowski i Tomasz Paluch, oraz zaproszeni goście – Prezes Zarządu Andrzej Jakliński, Manager ds. rozwoju sieci i marketingu Rafał Wojdyła.

Dlaczego otworzyliście biuro pod marką Północ Nieruchomości?

Od wielu lat świadczymy usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na terenie Zakopanego i okolic. Północ Nieruchomości wybraliśmy dlatego, bo to z jednej strony ogromna szansa na rozwój, a z drugiej gwarancja wysokiej jakości usług. Obecność marki PÓŁNOC na rynku od ponad 20 lat świadczy o bogatym doświadczeniu i wiedzy w trudnym, skomplikowanym rynku nieruchomości. Sieć cały czas się rozwija, obecnie skupia 50 oddziałów, w których pracuje łącznie 250 doradców. Zadowolenie klientów z przeprowadzonych transakcji jest dla nich celem nadrzędnym. Tak jak oni, my też chcemy stać się częścią zespołu profesjonalistów. Dzięki współpracy z dużym partnerem (czyt. PÓŁNOC Nieruchomości) otrzymamy kompleksowe wsparcie oraz niezbędne know-how.

Jakie macie plany i założenia? Czym biuro będzie się zajmowało?

Chcemy oferować szerokie spektrum usług, które skupi się głównie na pośrednictwie w sprzedaży/kupnie nieruchomości począwszy od działek, domów, po mieszkania i apartamenty często z pięknym widokiem na Tatry. Nasze doświadczenie pozwoli nie tylko przedstawić kontrahentom konkretne oferty zakupu ale także doradztwo w zakresie opłacalności danej inwestycji. Każdy klient, który podpisze z nami umowę pośrednictwa kupna czy sprzedaży nieruchomości otrzyma od nas rzetelną pomoc w przeprowadzeniu transakcji. Chcemy utrzymywać współpracę z podmiotami ściśle związanymi z rynkiem nieruchomości tj: instytucjami finansowymi, geodetami, rzeczoznawcami, radcami prawnymi oraz innymi, lokalnymi biurami nieruchomości.

Dlaczego taką lokalizację wybraliście na siedzibę biura?

Ze względu na nasze miejsce zamieszkania i znajomość lokalnych uwarunkowań na rynku nieruchomości nie braliśmy pod uwagę innego miasta niż Zakopane i jego najbliższych okolic. Lokalizacja biura w sercu miasta, nieopodal Krupówek ma na celu wygodę klienta. W budynku mają swoją siedzibę również kancelarie: adwokacka i notarialna.

Czym chcecie się wyróżnić/czym się wyróżniacie na rynku lokalnym?

Duża konkurencja na lokalnym rynku nieruchomości powoduje dbałość o jak najwyższą jakość świadczonych usług. Każdy klient będzie traktowany w sposób indywidualny, a każde czynności na poszczególnych etapach współpracy będą wykonywane ze szczególną starannością.

Tylko u nas nasza praca nie kończy się u wizytą u notariusza – naszym klientom chcemy proponować dalsze utrzymywanie relacji biznesowych poprzez powierzenie zakupionych nieruchomości do firmy kompleksowo obsługującej apartamenty na rynku turystycznym. Pragniemy przez to wyjść naprzeciw dzisiejszym oczekiwaniom, których głównym celem jest nie tylko ogólnie pojmowana lokata kapitału, ale także jako inwestycja przynosząca realne zyski.

Jakie są perspektywy dla rynku nieruchomości w waszym mieście?

Aktualnie na lokalnym rynku nieruchomości popyt jest dużo większy od podaży. Pomimo utrzymujących się na wysokim poziomie cen nieruchomości, chętnych nie brakuje, a duża część z nich kupuje nieruchomości za gotówkę. Wielu ludzi chce zainwestować w górach, stąd zainteresowanie nieruchomościami w Zakopanem i okolicach w dalszym ciągu rośnie. Wpływ na rynek może mieć co najwyżej trudniejszy dostęp do kredytów hipotecznych oraz ciekawych ofert sprzedaży nieruchomości.


Witamy w naszych szeregach i życzymy samych sukcesów!